SORTIDA TEATRE REGINA I PARC LABERINT D' HORTA





El passat 21 de febrer, els alumnes de 4t de primària vam anar al Teatre Regina de Barcelona per poder gaudir del musical de la companyia La Trepa: GATS. Un musical que parlava del valor de l' amistat i del respecte als altres. 



La història tracta d' una colla de gats amics que es reuneixen per cantar-li a la lluna plena, però la seva cantada es veu interrompuda per un estrany: un gat negre que acaba d’ arribar a la ciutat.
La primera reacció del grup és de rebuig, perquè un gat negre porta mala sort, ho diuen els humans. Mica en mica, tots els membres del grup es van apropant al nouvingut i fent-se amics d’ ell , excepte el Botins, el líder, que el refusa sense cap motiu aparent. Aquesta actitud posa en un compromís a la resta de companys, que es troben entre els dos, sense saber cap a quin cantó decantar-se.
El Botins utilitza la seva vella amistat per fer xantatge al grup i aconseguir que l’ ajudin a posar al gat negre en ridícul per fer-lo marxar. Però després  tots se senten malament.
La casualitat vol que el Botins sigui enxampat pels de la gossera i tancat en una gàbia. Els seus companys es disposen a rescatar-lo , inclòs el gat nou, que jugarà un paper important, malgrat ell mateix, en l’ aventura de l’ alliberament.



Després de l' obra de teatre, ens vam desplaçar al Parc del Laberint d' Horta amb l' objectiu de poder conèixer la història d' aquest parc centenari i poder gaudir de l' aventura d' entrar i sortir del famós laberint. 

Vam aconseguir entrar i sortir diverses vegades. Va ser realment divertit!








Comentaris

  1. L' obra de cats em va agradar molt, el gat es un animal dels que més m'agraden. El vestuari estava molt elaborat i el decorat era fosc,tota l'obra passava per la nit.
    L' obra feia molta gracia i a més ho feien molt bé, la part que mes em va agradar va ser quan cantaven i espantaven al gat negre els seus companys disfressats de gos i quan rescataven al gat que es portava malament amb el gat negre. Va ser molt emocionant. L'obra va ser molt bonica.

    ResponElimina
  2. La setmana passada vam anar ha veure una obra de teatre molt famosa : CATS.
    L'obra estava molt ben feta i ens va deixar a tots impressionats.
    La musica i les cançons ens van enganxar a la butaca i la trama de l'obra molt divertida.
    Tot i que em va agradar molt es va fer molt llarga.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. A mí no em va agradar masa,per que em va semblar una miqueta aborrit.Pero estava molt ben fet.

    ResponElimina
  6. A mi em va semblar l'obra una miqueta aburrida,Pero va estar ben feta l'obra , i el anar
    al teatre em va semblar interesant

    ResponElimina
  7. L'obra de teatre Gats escrita per Alícia Serrat i Macià G. Olivella ens presenta la història d'uns gats que no acaben d'acceptar-se. El respecte és la clau per poder entendre als altres i acostar-nos als que ens envolten. Genial, estupenda i molt recomanable.

    ResponElimina
  8. L'obra a estat escrita per Alícia Serrat i Macia Golivella , es una obra
    que per mi representa el respecte, si respectes tindras una vida com
    els gats de l'obra que es respectaven uns dels altres tota la gent que ens
    envolta te que respeta , es molt divertida

    ResponElimina

  9. La setmana pasada vem veure l’obra de teatre Gats. Es veuen les tipiques supersticions dels gats negres i com els altres gats el deixaven de costat. Finalment amb esforç el grup l’acepta i comprobem que amb esforç i companyerisme s’aconsegueix tot.

    ResponElimina
  10. A mi no em va acabar d agradar del tot l ' obre de Gats, em va semblar una mica infantil.
    Però estava molt ben feta. El vestuari i el maquillatge em va agradar.
    I anar al teatre també , m ' ho vaig pasar bé.

    ResponElimina
  11. A mi no em va agradar molt el teatre pereque tractaben malament al gat negre. Despres em va agradar una mica mes perque el tractaben millor.

    ResponElimina
  12. Ami em va agradar l'obra moltisim des del principi fins a final

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Em va agradar l´obra, tambe les cancons ,el que no entendia era perque feien el cant de la lluna i era molt divertit el gat mes gracios era negre pero el que em va agradar mes era cuant el gat marro es feien amics.

    ResponElimina
  15. Em va agradar l´obra, tambe les cancons ,el que no entendia era perque feien el cant de la lluna i era molt divertit el gat mes gracios era negre pero el que em va agradar mes era cuant el gat marro es feien amics.

    ResponElimina
  16. m'agrada molt el musical sobretot quan cantanban i em va agradar des del Principi FINS el final

    ResponElimina
  17. Hem va agradar molt l'obre de cats va ser molt interesant no hem va agradar que li tractasen malament al gat negre cuan era de la seva manada son gats clarque em va agradar molt cuan cantaven va ser molt agradable entrar al teatre tot net ordenat es pot dir que es ven recomenable en fi que va agradar molt.

    Paula Medina Merino. 3/3/2018

    ResponElimina
  18. A mi el musical cats em va agradar molt especialment quan cantaven i ballaven l`obra va ser molt bonica i emocionant.

    Eric Rodriguez Moya

    ResponElimina
  19. El musical de "Cats" a mi em va agradar molt sobretot les cançons que eren molt alegres i boniques. L´actuació era molt divertida,els personatges actuaven molt bé i semblaba que nosaltres estiguessim a l´escenari.

    ResponElimina
  20. Eva Gómez Navas

    L'obra dels cats em va agradar molt. El que més em va agradar va ser quan van sacar el gat de la gossera i els 2 gats van fer les paus. L'actuació era molt bonica i divertida i les cançons molt alegres.

    ResponElimina
  21. L'obra dels gats estava ben feta pero no em va agradar molt, els vestuaris estavan molt realistes, la decoracio tambè, i la canço, l'obra és va fer llarga

    ResponElimina
  22. Ami no hem va cridar molt l'atencio pero hem va agradar moltisim

    ResponElimina
  23. A mi no em va agradar massa el principi per que al gat negre li tractaven molt malament, però després al final si em va agradar per que tractaven millor al gat negre.

    ResponElimina
  24. ami el que em va agradar mes va ser el laverint i el gat negre ami tambe em va agradar quan els gats cantaven

    ResponElimina
  25. L´obra de teatre de Gats em va sorprendre,va agradar-me molt.pensava que seria una obra de titelles.per mi la que millor ho va fer va ser la Mariona,la gateta de color lila. Ajudava al gatet negre a que els altres gats l'estimesin.Era una bona gateta i aixo m'agrada.

    ResponElimina
  26. També em va agradar molt el final perque tractaven molt millor al gat negre i ames l'obra va estar molt chula

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog